کاهش وزن سالم با بوتاکس معده

کاهش وزن سالم با بوتاکس معده


در زندگی امروزی تعداد افرادی که از اضافه وزن رنج می برند به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
تقریبا 30 درصد از کل جمعیت از آن رنج می برند. این وضعیت نه تنها از نظر زیبایی شناختی بر افراد تأثیر می گذارد، بلکه می تواند آنها را در معرض برخی از شرایط بالقوه تهدید کننده زندگی مانند دیابت، مشکلات قلبی و فشار خون بالا، سطوح بالای کلسترول، مشکلات مفصلی، مشکل در تنفس و آپنه خواب قرار دهد.

رزرو نوبت رایگان مشاوره از کلینیک گوارش سپید

مقابله با وزن بیمار بخش اصلی درمان از طریق رژیم غذایی سالم و ورزش بدنی است.
متاسفانه تحقیقات نشان می دهد که تنها حدود 3 درصد از بیماران موفق به کاهش وزن غیرضروری از طریق رژیم غذایی و ورزش می شوند و افرادی که نمی توانند وزن خود را کاهش دهند، برای مقابله با این مشکل جدی باید به مداخلات و روش های جراحی مراجعه کنند.
تزریق بوتاکس معده به عنوان انقلابی در کاهش وزن دارای مزایا و تاثیرات جدی برای لاغر سالم و کاهش وزن می باشد.

چرا لاغری با تزریق بوتاکس معده؟

به طور کلی بوتاکس معده یکی از روش های کاهش وزن و کاهش وزن سالم است. سبک کار و شرایط زندگی مردم امروز کم تحرکی را به همراه دارد. زیرا مردم در حال حاضر بسیاری از کارهای روزمره و نیازهای خود را از طریق خدمات آنلاین انجام می دهند.

مطالعه بیشتر  التهاب عضله قلب (میوکاردیت)

این وضعیت باعث ایجاد مشکل عدم کاهش وزن می شود. چاقی به یک مشکل رایج تبدیل شده است. در این راستا، شیوه های کاهش وزن سالم و روش های درمانی مختلف توسعه یافته است. بوتاکس معده، یکی از این کاربردها، با کمک باکتری به نام بوتولینوم ساخته می شود.

بوتولینوم که هم در زیبایی و هم در زمینه سلامتی کاربرد دارد برای کاهش وزن نیز استفاده می شود. در این زمینه؛ بوتاکس معده یک روش درمانی است که نیازی به جراحی ندارد و توسط متخصصین اعمال می شود.

رژیم غذایی نامنظم، کم تحرکی و ورزش نکردن مشکلات زیادی را ایجاد می کند که بر بدن تأثیر منفی می گذارد. چاقی که یکی از این معضلات است و به عنوان بزرگ ترین معضل خطرناک سلامتی امروزی به شمار می رود، اجتناب ناپذیر می شود. کاهش وزن با روش های درمانی ایجاد شده در برابر مشکل وزن امکان پذیر است.

برخی از برنامه ها، به ویژه در زمینه زیبایی شناسی مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین برای سالم ماندن استفاده می شوند. بوتاکس معده که یکی از این فرآیندهاست، از انقباض معده جلوگیری می کند و تخلیه تاخیری را تضمین می کند. این کار باعث می شود فرد همیشه احساس سیری کند و مصرف غذا را کاهش دهد.

افرادی که برای جراحی مناسب نیستند و ممکن است در نتیجه روش های جراحی روی معده دچار عوارض جانبی شوند، می توانند بدون به خطر انداختن سلامتی خود با بوتاکس معده وزن خود را با اطمینان بیشتری کاهش دهند.

رعایت رژیم غذایی پس از تزریق بوتاکس معده
رعایت رژیم غذایی پس از تزریق بوتاکس معده

آیا بوتاکس معده ضمانت کاهش وزن دارد؟

روش های کاهش وزن که نیازی به مداخله جراحی ندارند، مانند بوتاکس معده یا بالون معده، امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، هیچ روش درمانی برای کاهش وزن تضمین نشده است.
برخی از بیماران می توانند پس از بوتاکس معده به تغذیه با غذاهای شیرین یا کربوهیدرات ادامه دهند. بنابراین امکان کاهش وزن وجود ندارد.

مطالعه بیشتر  بیماری های کبد، علل، علائم و درمان آنها چیست؟

به همین دلیل کسانی که می خواهند به روشی سالم وزن کم کنند باید به تغذیه خود توجه کنند و از خوردن غذاهایی که باعث افزایش وزن می شوند پرهیز کنند.
در مرکز تزریق بوتاکس معده کلینیک گوارش سپید تزریق بوتاکس توسط یکی از بهترین پزشکان تزریق بوتاکس معده و فوق تخصص تهران ، دکتر محمد علی محمدزاده انجام میشود.

خطرات بوتاکس معده چیست؟

استفاده از بوتاکس معده هیچ عارضه یا عوارض جدی ندارد. بنابراین، میزان موفقیت بسیار بالا است و یک روش قابل اعتماد است. تعداد بسیار کمی از بیماران ممکن است حالت تهوع موقت و خفیف را در چند هفته اول پس از عمل تجربه کنند. با این حال، این عوارض جانبی بسیار خفیف تر از مواردی است که پس از جراحی اسلیو معده یا عمل بالون معده مشاهده می شود.

از آنجایی که اثر کامل ماده تزریق شده در عمل بوتاکس معده طی 6 ماه از بین می رود، امکان آسیب دائمی وجود نخواهد داشت.
هدف اصلی این اپلیکیشن مسدود کردن کامل اعصاب در نواحی خاصی از معده است. از نظر علمی دیده نشده است که استفاده از آن آسیب قابل توجهی به معده وارد کند.
در کلینیک گوارش سپید ، مرکز تزریق بوتاکس معده ، تا کنون برای بیش از ۲۰۰ مراجع کننده تزریق بوتاکس معده انجام شده است که هیچ عوارضی توسط ایشان گزارش نشده است و نظرات مراجعه کنندگان تزریق بوتاکس معده نشان میدهد که رضایت کامل از این روش لاغری سالم دارند.

رزرو نوبت رایگان مشاوره از کلینیک گوارش سپید

دریافت مشاوره سپید

نکاتی مهم که بعد از بوتاکس معده باید در نظر گرفت

پس از درخواست، بیماران می توانند به زندگی روزمره خود ادامه دهند. بعد از چند روز اول احساس سیری و بی اشتهایی شروع می شود. برخی افراد ممکن است در روزهای اول عوارض جانبی مانند حالت تهوع داشته باشند. بلافاصله پس از استفاده، بیماران باید غذاهای مایع مصرف کنند.
در این فرآیند برنامه های غذایی ویژه ای برای بیماران تهیه می شود و هدف آن تغییر عادات غذایی آنهاست.
روش بوتاکس معده به تنهایی یک تکنیک کافی نیست. لازم است این تمرین با ورزش و رژیم غذایی ترکیب شود.
سریعترین روند کاهش وزن در ماه اول پس از استفاده خواهد بود. در ماه اول، بیماران به طور کلی می توانند 4 تا 6 کیلو وزن کم کنند. پس از آن، بیمارانی که می توانند به کاهش وزن ادامه دهند، می توانند تا پایان 1 سال به 25 تا 30 درصد مورد نظر برسند.
اگرچه کاهش وزن با این اپلیکیشن بسیار آسان است، اما کاهش وزن برای اکثر بیمارانی که در این فرآیند رژیم نمی گیرند تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل حتما باید برنامه غذایی زیر نظر پزشک متخصص رعایت شود.

مطالعه بیشتر  تاریخچه سونوگرافی و انواع دستگاه های سونوگرافی

آیا این قطعیت است که روش بوتاکس معده می تواند وزن بیمار را در دراز مدت با موفقیت بهینه کند؟

هیچ روشی نمی تواند راه حل طولانی مدت اضافه وزن را بدون تلاش های هدفمند و عمدی از طرف بیمار تضمین کند.
پس هیچ روش لاغری و حتی تزریق بوتاکس معده برای لاغری یک درمان معجزه آسا نیست، اگرچه چنین ادعاهایی در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شده است.
بله، روش بوتاکس معده به کاهش اشتهای بیمار کمک می کند و به او کمک می کند تا رژیم غذایی سالم تری داشته باشد.
همچنین این احتمال وجود دارد که این روش در بیمارانی با شکست مواجه شود، زیرا پس از عمل، غذاهای پر کربوهیدرات مصرف می‌کنند، ورزش نمی‌کنند و از رژیم غذایی سالم پیروی نمی‌کنند.

پیروی از برنامه ای  رژیم غذایی پس از تزریق بوتاکس معده و ورزش منظم باید در نظر گرفته شود تا بیمار به بهترین نتایج ممکن دست یابد و اثرات مورد نظر را برای همیشه حفظ کند.
ارائه و پیروی از رژیم غذایی باید زیر نظر متخصص تغذیه باشد.

در کلینیک گوارش سپید ، تزریق بوتاکس معده توسط دکتر فوق تخصص گوارش ، دکتر محمد علی محمد زاده انجام میشود .

شماره تماس مشاوره رایگان :
۰۹۱۲۰۱۶۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۵۹۶۳۲۵
۰۲۱۸۶۱۲۹۱۶۵

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *