کاهش خطر بیماری قلبی با تزریق بوتاکس معده

کاهش خطر بیماری قلبی با تزریق بوتاکس معده


مدت هاست که مشخص شده است که وقتی اضافه وزن دارید، بیشتر مستعد ابتلا به شرایطی مانند فشار خون بالا یا دیابت که می تواند منجر به بیماری قلبی شود. راه های زیادی برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد که در نهایت انجام آنها موجب می شود تا خطر ابتلا به بیماری های قلبی نیز بسیار کاهش یابد. ما در این مقاله میخواهیم در مورد کاهش خطر بیماری قلبی با تزریق بوتاکس معده صحبت کنیم. تزریق بوتاکس معده یک روش لاغری جدید است که به کاهش وزن شما کمک میکند و در نتیجه از ابتلا به فشار خون، دیابت و در نهایت بیماری های قلبی نیز جلوگیری خواهد شد.
پیشگیری از حملات و مشکلات و بیماری های قلبی بسیار مهم است چرا که اکنون محققان جانز هاپکینز نشان داده اند که اضافه وزن بیش از یک “همدست” در ایجاد مشکلات قلبی است. خود پوند می تواند باعث آسیب عضله قلب شود.

چیادی ندومله، متخصص قلب جانز هاپکینز، می گوید: اساساً به نظر می رسد که چاق بودن یک «بازیکن انفرادی» است که با آسیب قلبی مرتبط است – یعنی بدون توجه به فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت. در ادامه راه، این می تواند منجر به نارسایی قلبی شود.

رزرو نوبت رایگان مشاوره از کلینیک گوارش سپید

ارتباط وزن-نارسایی قلب چیست ؟

نارسایی قلبی عبارت است از ناتوانی اندام در هماهنگی کارآمد با خواسته های اعمال شده بر آن. ندومله می‌گوید و روز به روز رایج‌تر می‌شود. او می‌گوید: «عوامل زیادی می‌توانند باعث نارسایی قلبی شوند و اپیدمی چاقی احتمالاً در این امر مؤثر است». تا سال 2030، از هر پنج بزرگسال، یک نفر ممکن است دچار نارسایی قلبی شود.
این تفکر جدید است که چاقی خود می تواند منجر به نارسایی قلبی شود – حتی در صورت عدم وجود نشانگرهای شناخته شده برای بیماری قلبی، مانند فشار خون بالا، دیابت و کلسترول بالا.
اضافه وزن و چاقی یک عامل اصلی ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی حساب می شود.
پس از تزریق بوتاکس معده و انجام مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس معده در عرض ۴ الی ۶ ماه کاهش وزن چشمگیری خواهید داشت و خیالتان از کاهش خطر بیماری قلبی با تزریق بوتاکس معده راحت خواهد بود.

مطالعه بیشتر  درمان آپنه خواب با تزریق بوتاکس معده

تاثیر چاقی روی قلب

سلول‌های ماهیچه‌ای قلب آسیب دیده، آنزیمی به نام تروپونین T آزاد می‌کنند. پزشکان زمانی که فردی مشکوک به حمله قلبی باشد، این میزان را در خون اندازه‌گیری می‌کنند. اکنون تست های آزمایشگاهی بسیار حساس جدید می توانند تروپونین را در سطوح بسیار پایین تری اندازه گیری کنند.

این پیشرفت محققان جانز هاپکینز را قادر ساخت تا سطح تروپونین و همچنین شاخص توده بدنی (BMI) را در بیش از 9500 بزرگسال 53 تا 73 ساله که فاقد بیماری قلبی بودند، اندازه گیری کنند.

آنها دریافتند که BMI بالاتر به شدت با سطوح تروپونین بالاتر مرتبط است. در طی 12 سال، افرادی که چاق ترین افراد بودند (BMI 35 یا بالاتر) بیشترین نارسایی قلبی را داشتند. کسانی که بالاترین سطح تروپونین را داشتند نیز همینطور. محققان در مطالعه‌ای که در ژورنال کالج آمریکایی قلب: قلب منتشر شد، گزارش کردند، افرادی که هم چاق‌تر بودند و هم سطح تروپونین بالایی داشتند، 9 برابر بیشتر از افرادی که وزن طبیعی و تروپونین غیرقابل تشخیص داشتند در معرض نارسایی قلبی بودند. شکست.

ندومله، محقق اصلی این مطالعه، می‌گوید حتی داشتن تا حدودی اضافه وزن افراد را در معرض خطر بیشتری قرار می‌دهد. و هر چه وزن اضافی بیشتر باشد، خطر بیشتر است، ارتباطی که برای افراد چاق و بسیار چاق بسیار واضح بود.
افرادی که دارای اضافه وزن هستند می توانند کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس باشند که البته قبل از تزریق بوتاکس معده بهترین پزشک تزریق بوتاکس معده شرایط فرد را از تمامی جوانب بررسی خواهد کرد.

رزرو نوبت رایگان مشاوره از کلینیک گوارش سپید

مطالعه بیشتر  مزایای تزریق بوتاکس معده

دریافت مشاوره سپید

پزشک فوق تخصص گوارش در خصوص کاهش وزن چه می گوید؟

چیادی ندومله، متخصص قلب جانز هاپکینز، می گوید: داشتن اضافه وزن شما را در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی قرار می دهد، حتی اگر سالم به نظر می رسید – یعنی حتی اگر فشار خون بالا، کلسترول بالا یا دیابت نداشته باشید. اگر علائم واضح تری از مشکلات را ندارید، در یک احساس امنیت کاذب در مورد سلامت قلب خود غرق شوید. او می‌گوید: «چاقی به خودی خود می‌تواند باعث آسیب بی‌صدا به ماهیچه قلب شما شود.
لاغری با روش تزریق بوتاکس معده یک روش نوین و مورد تایید بهترین پزشکان فوق تخصص گوارش می باشد.

کاهش خطر قلبی با تزریق بوتاکس معده

بیماران و پزشکان معمولاً در غیاب دیابت یا فشار خون بالا فکر می کنند “همه چیز درست است”. ندومله می‌گوید: «اما ممکن است آسیب قلبی خاموش در جریان باشد. با این مراحل وزن اضافی را جدی بگیرید.

سعی کنید وزن کم کنید (اگر اضافه وزن دارید) یا وزن را کنترل کنید. ندومله می‌گوید: «این یکی از بهترین استراتژی‌هایی است که اکنون می‌دانیم برای کاهش نارسایی قلبی در طول مسیر».
روش های مختلفی اعم از جراحی و غیر جراحی برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد اما یکی از روش های کاهش وزن سالم از طریق تزریق بوتاکس معده است.
ممکن است به هر دلیلی نتوانسته باشید بصورت نرمال و یا حتی با رژیم و ورزش وزن خود را کاهش دهید، در این مواقع پیشنهاد پزشکان تزریق بوتاکس معده است چرا که روش بدون جراحی و ایمن است.
خطر بیماری قلبی خود را بشناسید این هوشمندانه است که خطر قلبی خود را ارزیابی کنید و «اعداد خود را بدانید» (BMI، فشار خون، قند خون، کلسترول).
اگر چاق هستید، مراقب علائم نارسایی قلبی باشید. اینها شامل خستگی، تنگی نفس و ضربان قلب نامنظم است.
بدانید که تمام کاهش وزن کمک می کند. در این مطالعه به ازای هر پنج امتیاز افزایش در BMI، خطر نارسایی قلبی 32 درصد افزایش یافت.

مطالعه بیشتر  درمان فشار خون با تزریق بوتاکس

کلینیک گوارش سپید با بیش از ۲۶ سال سابقه در زمینه درمان بیماری های گوارشی جهت تزریق بوتاکس معده در کنار شما عزیزان می باشد.
در این کلینیک تا کنون بیش از ۳۰۰ مورد ازریق بوتاکس معده برای لاغری انجام شده است.
پس از تزریق بوتاکس رژیم غذایی مناسب تزریق بوتاکس به فرد مراجعه کننده ارائه خواهد شد که این رژیم توسط بهترین پزشک تزریق بوتاکس معده تهیه و ارائه می شود.

شماره تماس مشاوره رایگان :
۰۹۱۲۰۱۶۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۵۹۶۳۲۵
۰۲۱۸۶۱۲۹۱۶۵

منبع : hopkinsmedicine.org

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *